Πανηγυρικός εσπερινός Αγίας Μαρίνης στην Παραλία Μοναστηρακίου - Κυριακή 16 Ιουλίου 2023




 Φέρεται εις γνώσιν των ευσεβών ότι την Κυριακή 16 Ιουλίου 2023 πανηγυρίζει το παρεκκλήσιον της Αγίας Μαρίνης το οποίο βρίσκετε στην παραλία Μοναστηρακίου ώρα 19:00μ.μ

Μετά το πέρας του πανηγυρικού εσπερινού θα ακολουθήσει Βραδιά Λαϊκής Μουσικής από τον Σύλλογο Πολιτισμού & Περιβάλλοντος "Η Κοίμησης της Θεοτόκου" στην κεντρική πλατεία του χωριού.




Γεια σας, το όνομα μου είναι Μιχάλης Μπαρναμπά, με θυμάμαι από μικρό παιδί να έχω μία κάμερα στα χέρια και να φωτογραφίζω συνεχώς τις ομορφιές του χωριού μου, έτσι θέλοντας να μοιραστώ τις φωτογραφίες μου μαζί σας δημιούργησα ένα μέσο με σκοπό να ανάδειξω το χωριό μου, και να προβάλω όλα τα γεγονότα που συμβαίνουν σε αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου