ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 - Σύλλογος Πολιτισμού & Περιβάλλοντος Μοναστηρακίου

Την Κυριακή 14 Μαϊου 2023 στην αίθουσα του Συλλόγου Πολιτισμού & Περιβάλλοντος Μοναστηρακίου «Η ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ» και ώρες 10:00π.μ. έως 13:00μ.μ. θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ.

Δικαίωμα ψήφου βάσει καταστατικού έχουν όσοι είναι ταμειακά τακτοποιημένοι.
 Υποψηφιότητες μπορούν να υποβάλλονται μέχρι και την Πέμπτη 11 Μαϊου 2023 στο μέλος της εφορευτικής επιτροπής κα. Αραμπατζάκη Θεοδοσία.

Πρέπει να τονιστεί ότι η συμμετοχή όλων στην εκλογική διαδικασία είναι εξαιρετικά σημαντική για την ομαλή λειτουργία και απαραίτητη προϋπόθεση για την πολιτιστική δράση του συλλόγου.

Το Δ.Σ.


Γεια σας, το όνομα μου είναι Μιχάλης Μπαρναμπά, με θυμάμαι από μικρό παιδί να έχω μία κάμερα στα χέρια και να φωτογραφίζω συνεχώς τις ομορφιές του χωριού μου, έτσι θέλοντας να μοιραστώ τις φωτογραφίες μου μαζί σας δημιούργησα ένα μέσο με σκοπό να ανάδειξω το χωριό μου, και να προβάλω όλα τα γεγονότα που συμβαίνουν σε αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου