Ποδηλατική βόλτα στο παραποτάμιο Δάσος του Νέστου από τον Γιάννη Κοτσανίδη (Βίντεο)



Σε μία υπέροχη ποδηλατική διαδρομή στο Νέστου ο Γιάννης Κοτσανίδης, μας δείχνει την ομορφιά του παραποτάμιου Δάσους του Νέστου στην Χρυσούπολη αλλά και το Δάσος Κοτζά Ορμάν στο Μοναστηράκι.

Η διαδρομή ξεκινάει από την Χρυσούπολη διασχίζοντας το παραποτάμιο Δάσος δίπλα από το ανάχωμα, ενώ στη συνέχεια περνάει από το 'Κέντρο υποδοχής επισκεπτών Νέστου ' και φτάνει στο τέλος της διαδρομής στην παραλία Μοναστηρακίου.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο η διαδρομή ήταν δύσκολα προσβάσιμη καθώς μετά τους έντονους ανέμους της 5ης Απριλίου 2020 έχουν πέσει αρκετά δέντρα με συνέπεια να έχει κλείσει ένα μεγάλο κομμάτι από το ανάχωμα.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τον Νέστο πατώντας εδώ.

Γεια σας, το όνομα μου είναι Μιχάλης Μπαρναμπά, με θυμάμαι από μικρό παιδί να έχω μία κάμερα στα χέρια και να φωτογραφίζω συνεχώς τις ομορφιές του χωριού μου, έτσι θέλοντας να μοιραστώ τις φωτογραφίες μου μαζί σας δημιούργησα ένα μέσο με σκοπό να ανάδειξω το χωριό μου, και να προβάλω όλα τα γεγονότα που συμβαίνουν σε αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου